tisdag 25 augusti 2009

Megabeställning!!

Mina systerdöttrar behöver mössor till hösten så syrran lämnade över följande "lilla" beställning:

*Molnmössa (bruna moln) med matchande scarfs till båda tjejerna

*Äppelmössa med matchande scarfs till samma två bruttor (de röd/rosa äpplena)

*Orange/röd mössa med scarf till stora tjejen (tror jag har ett bra passande Eisertyg, randigt om jag inte minns fel)

*Grön mössa med scarf till lilla fröken (det här blir en större utmaning, men jag har fått en idé som jag talar tyst om så länge *s*)

Tänkte nog göra 2 i en matchning med moln/äppelscarfsen. Ena sidan äpplen och på andra sidan bruna moln.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Kul med en så stor beställning!!

m sa...

kul att du får lite att göra men behöver de verkligen så många mössor? haha

Lina sa...

Hej

Kul med så mycket beställningar!
Mycke fint här, alltid kul med nya sybloggar. Kommer titta in fler gånger :)


ps jag sydde en mössa i äppeltyget (om det är det från mjuka tyger) och det töjer sig mycket, så sy lite mindre :)