fredag 28 augusti 2009

Experiment!

½ meter av det gula elefantyget
½ meter av ett ljusblått tyg, detta
samt½ meter av blåa kaniner på naturvit botten skall få åka färgbad.

Tillägg: slängde även ner ½ meter av de blå elefanterna från Stof&Stil.

Färgen är brun! Skall bli spännande att se vad det blir av det hela!

Man kan ju undra om jag har något emot blått...?! Inte min favoritfärg, men detta lutar mer åt en slump. Jag har gått och 'halv' stört mig på illande gula elefanterna, de har legat i hyllan och bara irriterat mig *s* och mina ideér har lyst med sin frånvaro vad gällt dessa. Men nu får vi se!


Update: det gick inte så himlans bra dårå.....lite fläckigt och flammigt. Får duga till galna pyjamasar till David!

1 kommentar:

Maria sa...

Spännande! Berätta hur det gick sen.
/Myssel